موقع السلطة
الجمعة، 19 أبريل 2024 09:42 صـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • اتحاد العالم الإسلامي
  • nbe
  • البنك الأهلي المصري
فن

باسم سمرة: فيلم أحاسيس كان فيه بوس وعامل شغل حلو

فن  باسم سمرة
فن باسم سمرة

قال الفنان باسم سمرة إنه يحب فيلم أحاسيس الذي عرض عام 2010، وشارك في بطولته مع علا غانم ومجموعة أخرى من الفنانين، وكان يتناول مشاكل المشاكل الجنسية التي تتعرض لها المرأة بعد الزواج.

وقال باسم سمرة خلال لقائه في برنامج واحد من الناس مع الإعلامي عمرو الليثي عبر شاشة قناة الحياة: عملت فيلم حلو أوي اسمه أحاسيس كان فيه بوس وكده، وكان عامل شغل حلو أوي، بس مش أنا اللي كنت ببوس كان أحمد عزمي.

وفي سياق آخر، صرح باسم سمرة بأنه زوج عملي وغير رومانسي، مضيفًا: بحب أحافظ على البيت وبحب كل حاجة تبقى مترتبة وبتوقيتات وقبل ما أتجوز كنت راجل مقطع السمكة وديلها، بس دلوقتي لا عشان خلاص كبرنا وبقى عندنا عرايس.

واستكمل: أنا صاحب الكلمة في البيت، مش عشان الذكورية ولا حاجة بس بما أن أنا أكتر خبرة وحريص على بيتي وبحب بيتي جدا، فالمركب اللي ليها ريسين بتغرق.. وفي مرة معجبة جات قالتلي عايزة اتجوزك قولتلها كلمي مراتي لو وافقت أنا تمام.

كما تطرق باسم سمرة بالحديث عن تفاصيل علاقته ببناته وهل كان يتمنى أن يكون لديه ولد، قائلًا: كان نفسي يبقى عندي ولد، بس جاتلي تجربة كانت قاسية جدا عملنا محاولة والبنت توفت بعد شهرين من الولادة فأثرت فيا جدا فحمدت ربنا على اللي عندي.

البنك الأهلي
باسم سمرة الفنان باسم سمرة فيلم أحاسيس عمرو الليثي واحد من الناس اخبار الفن facebook twitter whats
serdab serdab serdab serdab
CIB
CIB