موقع السلطة
الثلاثاء، 23 أبريل 2024 07:51 مـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • اتحاد العالم الإسلامي
  • nbe
  • البنك الأهلي المصري
فن

فريدة سيف النصر: كل ما أتنفس أبقى تريند؟.. ده فيه ناس أحلى وأصغر مِنِّي

 فريدة سيف النصر
فريدة سيف النصر

ردّت الفنانة فريدة سيف النصر على الهجوم التي تعرضت له بعد نشرها مقطع فيديو بلون شعرها الجديد، وأصبحت حديث السوشيال ميديا.

وكتبت فريدة سيف النصر على حسابها الرسمي بـ فيس بوك منشورًا، قائلة: هو في ايه بجد ايه، الخيبه اللي أنا فيها دي، كل ما أتنفس ولا أتصور ولا اتكلم ابقي تريند وحديث المدينة، ليه خير إن شاء الله.

وأضافت فريدة سيف النصر: محسيسني أني لسه صغنونة نوغه، وأني مثلا نزلت صوره كلي بلبس مثلا ملفت مش قاطعة لكم راسي وبس مالكم بجد، وجرايد ورقية محترمة ومواقع برضة كبيرة هو ما فيش غيري، في ناس أحلى وأصغر وأهم عندهم يرغوا فيه.

منشور فريدة سيف النصر على حسابها الرسمي بـ فيس بوك

واستكملت فريدة حديثها: هاتحرموني أكون ذوق وأدي أخبار أو أرد على صحفيين خالص، وللعلم مابحبش أصد حد أو التعالي بالذات الشباب الجديد يكون جزائي عكس الكلام واخد عناوين فرقعه علشان التريند.

واختتمت فريدة سيف النصر: الأمانة والمهنية أهم من مصطلحات السوشيال ميديا الجديدة دي، وعموما كده عيب لأي حد احترمته رغم صغر السن والحداثة في المهنة، ورديت وحبيت أسانده والنتيجة علشان فرقعة تخسرني ماشي ألف شكر ومش هرد تاني مع اعتذاري للجميع.

آخر أعمال فريدة سيف النصر

شاركت فريدة سيف النصر في مسلسل رانيا وسكينة، الذي عرض في السباق الرمضاني 2023، والعمل كان من بطولة روبي، مي عمر، أحمد خالد صالح، وعدد آخر من الفنانين، والمسلسل كان من تأليف محمد صلاح العزب وإخراج شيرين عادل.

البنك الأهلي
اخبار مصر موقع السلطة فريده سيف النصر آخر أعمال فريدة سيف النصر اخبار الفن منشور فريده سيف النصر مسلسل رانيا وسكينة
serdab serdab serdab serdab
CIB
CIB