موقع السلطة
الأحد، 28 أبريل 2024 12:40 صـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • اتحاد العالم الإسلامي
  • nbe
  • البنك الأهلي المصري
فن

تامر هجرس: مريت بأحزان كتير في حياتي ودمعتي قريبة (فيديو)

الفنان تامر هجرس،
الفنان تامر هجرس،

قال الفنان تامر هجرس: "أنا بحاول دايمًا أبعد عن الحزن لأني بتأثر بسرعة ودمعتي قريبة جدًّا ودايمًا بناتي تتريق عليَّ بسبب الموضوع دا".

تأثر تامر هجرس بأفلام الكارتون

وأضاف خلال لقائه ببرنامج "الستات ما يعرفوش يكدبوا" المذاع على قناة "سي بي سي": "ممكن أدمع وأنا بتفرج على فيلم كارتون وبناتي بيتريقوا عليَّ بسبب هذا الأمر".

رسالة تامر هجرس لبناته

وتابع تامر هجرس: "بقول لبناتي لازم يكونوا متمسكين بالمشاعر ويعبروا عنه لأن اللي مبيعرفش يعبر عن المشاعر دي نقلق منه واللي بيكون مكسوف وحريص يمسك مشاعره الإيجابية دي مش حاجة كويسة".

أحزان تامر هجرس

ولفت: "مريت بأحزان كتير في حياتي بس اللي عمري ما هنساه وفاة والدي ودا بيخليني حزين جدًّا، لكن بحاول آخد من كل حزن حاجة إيجابية وأبويا كان حد جميل والناس بتحبه وعلمني كتير أوي".

في حديث سابق، كشف الفنان تامر هجرس حقيقة مشاجرته مع الفنان محمد رمضان وكريم السبكي خلال كواليس تصوير فيلم “الديزل”.

وقال خلال لقائه ببرنامج “شيخ الحارة والجريئة” الذي تقدمه المخرجة إيناس الدغيدي على قناة “القاهرة والناس”، إنه شارك في العمل دون الحصول على أي أجر حبًّا في العمل مع محمد رمضان واقتناعًا بحجم موهبته لكن الذي أثار غضبه تغيير في مشهد النهاية الذي جمعهما معًا.

وتابع: ”كان المفروض الشخصية بتاعتي تتبروز بشكل معين وعملت الفيلم بدون أجر واتضايقت إن مشهد الفينال كان المفترض يتعمل بطريقة معينة وعلشان كدا زعلنا من بعض”.

 

وأكد أنه لن يشارك الفنان محمد رمضان بنفس المواصفات التي كانت في فيلم “الديزل”، مشيرًا إلى أنه ندم على العمل معه في هذا الفيلم.

البنك الأهلي
تامر هجرس الفنان تامر هجرس بنات تامر هجرس برنامج الستات ما يعرفوش يكدبوا اخبار الفن اعمال تامر هجرس
tech tech tech tech
CIB
CIB