موقع السلطة
الأحد، 27 نوفمبر 2022 03:23 صـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • موقع السلطة الاخباري
  • nbe
  • البنك الأهلي المصري
فن

صفاء جلال: جوزي قالي مش هتعملي دور رقاصة تاني.. وسمعت كلامه عشان ميزعلش

  صفاء جلال
صفاء جلال

كشفت الفنانة صفاء جلال رد فعل زوجها لها بعد أن جسدت دور راقصة في مسلسل امرأة من زمن الحب، كما وجهت نصيحة إلى السيدات للحفاظ على زواجهم.

 

وحلت الفنانة صفاء جلال ضيفة عبر إحدى البرامج التلفزيونية، وتحدثت عن زوجها ودورها في مسلسل امرأة من زمن الحب، حيث قالت: الحقيقة إن جوزي قالي مش هتعملي دور رقاصة تاني، اتجوزته على طول بعد الدور في امرأة من زمن الحب على طول، قالي هنكمل تمثيل، بس مفيش رقاصة تاني، وعشان كده معملتش دور رقاصة تاني، وبعد الدور كان كل الأدوار اللي بتجيلي رقاصة بس، بعد كده ريحت شوية وطلعت بأعمال مختلفة، وعجبت الجمهور.

 

وتابعت صفاء جلال: هو الجواز عامة تفاهم واحترام، وحاجات كتير لازم نبقى إحنا الاتنين في المركب مع بعض، ونشوف إيه اللي يزعل التاني ومنعملهوش، والست بتتنازل عشان المركب تمشي، بس في نفس الوقت بتتنازل في الحق، واحترمته جدًا في وجهه نظره، ولما خلفت بنات كان الموضوع مختلف، ولما الدور بيجيلي بشوف لو في أي محاذير أخلاقية مش بعمله، حتى لو هيعملّي إيه.

صفاء جلال: الناس بتقولي في الشارع بنحبك وبنحترمك.. وببقى مبسوطة

واختتمت صفاء جلال: هو التنازل مش التنازل عن رأيك، بتشوفي الموضوع رايح فين لو هيسبب مشكلة بينا نبعد عنه، بقالنا 24 سنة وأكتر، ومندمتش بحاجة خالص، وبحمد ربنا على كل حاجة جوزي وبناتي وأمي وصحابي، والناس بتقولي في الشارع بنحبك وبنحترمك، وببقى مبسوطة بده.

البنك الأهلي
اخبار مصر موقع السلطة صفاء جلال الفنانة صفاء جلال تصريحات صفاء جلال اخبار الفن الفن

آخر الأخبار

CIB
CIB