موقع السلطة
الخميس، 25 يوليو 2024 01:39 صـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • اتحاد العالم الإسلامي
  • nbe
  • البنك الأهلي المصري
توك شو

بدأ بالمغازلة وانتهى بالإحراج.. كواليس حوار أحمد برادة مع ياسمين عز

موقع السلطة

كلعادة لم تخلوا حوارات الإعلامية ياسمين عز، من الأمور المثيرة، وخاصة بعد أن استضافت النجم الرياضي في لعبة الإسكواش ورجل الأعمال أحمد برادة، ووجهت له سيل من الأسئلة كشفت من خلالها تفاصيل خاصة جدا، ومغازلة صريحة من الإعلامية لضيفها، نرصد كل ذلك في سياق التقرير التالي :

 

أحمد برادة يطالب بحل مشكلات الاستثمار قبل عقد المؤتمر الاقتصادي أحمد برادة: مش عارف إزاي الناس عجبتهم أغنية ناسيني وأنا جنبك

 

مغازلة

 

مغازلة أحمد برادة.. بدأت الإعلامية ياسمين عز، اللقاء بتوجيه مغازلة صريحة للنجم أحمد برادة، قائلة: "أنا بكبر وأنت بتصغر، أنا لما شوفتك وأنت داخل الاستديو قولت سنك حاجة وتلاتين، وده مش سنك الحقيقي، ليرد الأخير مازحا: إيه يا ياسمين الكلام ده، وعندى 45 سنة ولكن الجيم له أثر كبير في مظهري بشكل عام، أنا لازم يوميا أروح الجيم أقعد ساعة وتلت أفصل عن العالم كله".

 

اغتيال

اغتيال أحمد برادة.. خلال اللقاء انفعل أحمد برادة، متحدث عن حقيقة تعرضه للاغتيال، قائلا :"القصة كلها أني كان فيه حرامي بيسرق حاجة من الفيلا وخربشني بسكينة الناس ألفت قصص منها دي قصة حب ومنها ده عشان يبطل إسكواش وكل ده كذب".

ياسمين عز تغازل أحمد برادة على الهواء: أنا بكبر وأنت بتصغر.. والأخير: إيه الكلام ده أحمد برادة يطالب بحل مشكلات الاستثمار قبل عقد المؤتمر الاقتصادي

 

تهديد

 

تهديد أحمد برادة.. ذهب أحمد برادة، ليتحدث عن ما يتردد بتعرضه التهديد، ليرد قائلا :"محدش يقدر يهددني حتي لو كان مين والكلام ده كله مالوش أساس".

 

بكاء

بكاء أحمد برادة.. لم يخلو الحوار من البكاء، حيث كشف أحمد برادة، تفاصيل تركه للعبة الإسكواش والاتجاه لمجال الاقتصاد والعمل في مجال الصناعة تحديدا، والدموع في عينه :"بعد اللي عملته في الإسكواش ماكنتش عايز أنجح تاني، وأقول: انا بشتغل ازاي!!، قصة النجاح جت من أولها بسبب توفيق ربنا ودُعاء أمي، وبعد ما سبت الاسكواش جالي إحباط وماكنتش عايز أنجح، بعد نجاحي في الاسكواش أنا من قلبي مكنتش عايز أنجح وكنت بحارب نفسي".

 

البنك الأهلي
ياسمين عز أحمد برادة بكاء أحمد برادة اغتيال أحمد برادة مغازلة أحمد برادة برادة تهديد أحمد برادة بكاء
tech tech tech tech
CIB
CIB