موقع السلطة
السبت، 4 مايو 2024 05:38 مـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • اتحاد العالم الإسلامي
  • nbe
  • البنك الأهلي المصري
حوادث

خطيب البلوجر رهف الشامي: أنا راجل حر دلوقتي.. وربنا حلل الطلاق بتحرموه ليه

  رهف الشامى وخطيبها
رهف الشامى وخطيبها

تصدرت أزمة البلوجر رهف الشامي وخطيبها سامح أبو الحسن التريند في الساعات الأخيرة، خاصة بعد أن ردت البلوجر على الادعاءات التي انتشرت عنها مؤخرًا، وبعدها رد خطيبها على تلك الادعاءات أيضًا.

رد خطيب البلوجر رهف الشامي

ورد سامح أبو الحسن على تلك الادعاءات قائلًا: بجد كفاية كلام غلط وتشهير، حرام عليكو محدش عارف حاجة، محدش خطفني من حد عيب، اللي بتتكلم دي عمرها ما كانت صاحبة رهف ولا صديقة عمرها.

رد خطيب البلوجر رهف الشامي

وأضاف: اللي بتكلم دي طليقتي ومن أكتر من 6 شهور، يعني تجربة وخلصت وربنا حلل الطلاق وانتوا بتحرموه ليه، أنا راجل حر دلوقتي، أخطب وأتجوز وأعمل أي حاجة، وما حدش ليه إن يحاسبني، ومعملناش حاجة غلط عشان حد يحاسبنا، إحنا عملنا كده قدام الناس وأهلنا.

وتابع: حرام عليكو تكسروا فرحة واحدة في يوم زي ده، وهي معملتش أي حاجة غلط، وعلاقتي بيها بدأت من أول ما خلصت موضوعي، وعلاقتي بابني مفيش أي حد يعرفها ولا يعرف أنا عملت إيه وبعمل إيه عشانه، وخليكو في حالكو، مش كل شوية حد يطلع يقول هو ليه ساب مراته.

أزمة البلوجر رهف الشامي

بدأت مشكلة رهف الشامي وخطيبها سامح أبو الحسن، عند ظهور منشور لسيدة تدعى سلمى على السوشيال ميديا تتهم فيه رهف الشامي بخطف زوجها وتسببها في الطلاق بينهما منذ بضعة أشهر.

البنك الأهلي
رهف الشامي البلوجر رهف الشامي سامح أبو الحسن أزمة البلوجر رهف الشامى خطيب البلوجر رهف الشامي

آخر الأخبار

tech tech tech tech
CIB
CIB