موقع السلطة
الإثنين، 29 أبريل 2024 04:35 مـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • اتحاد العالم الإسلامي
  • nbe
  • البنك الأهلي المصري
فن

التسفيه بقى حاجة عادية.. رد ناري من شريف مدكور على سخرية بيومي فؤاد

شريف مدكور
شريف مدكور

أعرب الإعلامي المصري شريف مدكور عن انزعاجه بسبب جملة للفنان بيومي فؤاد خلال مشهد من مسلسل " حشمت في البيت الأبيض ". وقال الأخير متوجهاً إلى الممثل أحمد رأفت : "تقدر تقول لي كام مرة وقع منك الريموت واضطريت تتفرج على شريف مدكور عشان مش قادر تجيب الريموت؟".

واعاد مدكور نشر المقطع على حسابه الخاص على " فيسبوك " مع التعليق: "عندي استفسار مدام أنا بايخ كده ليه أستاذ بيومي استضافني في برنامجه وكان مبسوط قوي؟".

وتابع: "ده تناقض ولا تمثيل ولا إيه أحب اعرف؟! هو التريقة علي خلق الله والتسفيه من الناس بقت حاجة عادية قوي كده". إلا أنه أعاد حذف المقطع مشيراً من خلال تعلق إلى أن الفنان اتصل به وتقدم منه بالاعتذار وكتب: "أستاذ بيومي فوأد كلمني يعتذر واعتذاره فوق راسي حصل خير".

ويشار إلى أنه تم أخيراً نشر خبر أشار إلى أن مدكور الذي يعاني من سرطان القولون أصيب بفيروس في الدم نتيجة العلاج الكيميائي الذي يتلقاه. ورد على هذا من خلال حسابه على "فيسبوك" لافتاً إلى أن ما نشر مجرد شائعة وكتب: "أنا الحمد لله بخير نعمة وفضل وموضوع الفيروس اللي في الدم ده كان في شهر نوفمبر اللي فات وخفيت منه من زمان مش عارف ليه في صفحات كاتبة الموضوع".

البنك الأهلي
شريف مدكور بيومي فؤاد حشمت في البيت الأبيض فيسبوك أحمد رأفت
tech tech tech tech
CIB
CIB