موقع السلطة
الخميس، 18 أبريل 2024 12:35 مـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • اتحاد العالم الإسلامي
  • nbe
  • البنك الأهلي المصري
فن

حسين فهمي يعلن دخوله عالم السوشيال ميديا

حسين فهمي
حسين فهمي

أعلن النجم حسين فهمي، انضمامه لعالم السوشيال ميديا، التي ظل بعيدًا عنها طول الفترة الماضية، مشيرًا إلى أنه يحضر الفترة الحالية لإنشاء حسابات رسمية خاصة به، وموثقة عبر موقع فيس بوك وانستجرام وتويتر وتيك توك كما سينشأ قناة عبر موقع يويتوب.

وأشار حسين فهمي، إلى أنه قرر أن ينضم لعالم السوشيال ميديا وينشأ حسابات خاصة به، بسبب تداول معلومات غير صحيحة عنه من حسابات غير موثقة، واستغلال البعض لاسمه وإنشاء جروبات وهمية.

ونشر حسين فهمي فيديو له عبر موقع انستجرام قال فيه: «طول عمري بعيد عن السوشيال وكنت بعتبر أنه عالم افتراضي، لكن في الفترة الأخيرة ناس كتير بتتكلم غلط، وفي معلومات كتير مكتوبة عني مش صحيحة، وغير حقيقية، وفي ناس بتستفيد من اسمي وبعضهم إنشاء جروبات باسمي، وفرجئت أن بعض أصدقائي بيقولوا لي إنهم بيكلموني وبيسقبلوا مني رسايل».

وتابع حسين فهمي: «الحقيقية الحكاية زادت لذلك قررت يكون ليا ويب سايت، وادخل السوشيال ميديا بكل ما فيها من حسنات وسيئات، واستحمل ما دام اعدت فترة طويلة بعيد وهقرب وهتحمل».

واستكمل حسين فهمي: «أنا فعلا ما كنش عندي حساب، والنهاردة هيكون عندي حساب، لسه لم يوثق وخلال فترة قريبة هنكون موجودين وهتكلم معاكم في حاجات كتير أوي وذكرياتي سواء في الفن أو التاريخ».

واستطرد: «عندي كم كبير جدًا من الذكريات والقصص، هحكي فيها معاكم، هيكون عندي حساب واحد ومش هيكون عندي غيره، أنا كاتب الكلام كله في الورقة أي معلومة هقول لكم عنها بمنتهى الصراحة والصدق

كما أعلن حسين فهمي اسم حسابه على فيس بوك وانستجرام وتيك توك، موضحًا: «أنا مش لوحدي في ناس كتير بتساعدني، هيكون فيه تويتر كمان وهكون مشارك في التيك توك، وهيكون ليا قناة على يوتيوب، وحاجة أنا مستمتع بها، هحكي لكم حاجات كتير جدًا وتفكيري كان إيه عن السوشيال ميديا واتغير إزاي».

واختتم: «هنتواصل معاكم بشكل مستمر، من خلال حساباتي الوحيدة وكلها هتكون بنفس الصورة وأي حاجة جديدة هبلغ بها هنا، سعيد جدًا إني هكون متواجد معاكم وعندي أفكار كتير عاوزة أطرحها على حضراتكم، في حاجات مش هقولها دلوقتي علشان ما تتخطفش وتروح حتة تانية أرجو إنها تعجبكم».

البنك الأهلي
حسين فهمي الفنان حسين فهمى حسابات حسين فهمي تيك توك حسين فهمي السلطة
serdab serdab serdab serdab
CIB
CIB