موقع السلطة
الإثنين، 6 مايو 2024 10:53 صـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • اتحاد العالم الإسلامي
  • nbe
  • البنك الأهلي المصري
فن

ريهام سعيد عن إيمي تاتو: ”نحتت في الصخر لحد ما وصلت.. كفاية قلة أدب”

ريهام سعيد
ريهام سعيد

تحدثت الإعلامية ريهام سعيد، اليوم الأربعاء، عن أزمة ظهور "إيمي تاتو" على قناة الشمس الفضائية، والتي أثارت جدلًا واسعًا خلال الساعات الماضية.

وقالت ريهام سعيد، عبر حسابه بموقع فيس بوك:"يا عالم الرحمة، أولًا ايمي تاتو مش طالعة مذيعة على قناة الشمس دي فقرة في برنامج ليه مذيعة والفقرة بتتكلم عن التجميل اللي هي أثبتت كفاءتها فيه.. ثانيًا أيه كمية قلة الأدب دي وعلي فكرة كل اللي كاتب بوست يهاجم هايموت يشتغل في الإعلام".

«ورد أحمر».. ريهام سعيد تتعاقد مع قناة الشمس على تقديم برنامج جديد أول رد فعل من ريم البارودي بعد تغريمها 20 ألف جنيه لصالح ريهام سعيد بعد الحكم على ريم البارودي بغرامة 20 ألف جنيه.. ريهام سعيد: كنت أتمنى حكم أقوى

واضافت ريهام سعيد:"هي إيمي اللي خدت الفرصة منك ؟ لا محدش بياخد رزق حد..على فكرة في ناس علي الشاشات بفلوسها وفشلة وًمحدش بيتكلم جيتوا على الغلبانة اللي نحتت في الصخر لحد ما وصلت..إيمي دمك خفيف وعندك كاريزما وتتحبي و هاتكسري الدنيا مش كل اللي بيطلع علي الشاشة نسميه إعلامي في entertainer.بس إحنا بقينا صعب أوي".

واختتمت منشورها قائلة:"حد فكر ممكن تبقي هي نفسيتها عاملة أزاي دلوقتي، مش مهم صح ؟ المهم تطلع عقدك على الناس و بس، و فيديوهاتها اللي عامله ملايين هو ده مش جمهور ؟ عيب بقي الفاشل يطلع عقده على الناجح لأن والله ما هاتاخد اكتر من رزقك".

البنك الأهلي
ريهام سعيد الاعلامية ريهام سعيد ايمي تاتو

آخر الأخبار

tech tech tech tech
CIB
CIB