موقع السلطة
الخميس، 23 سبتمبر 2021 11:45 مـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • موقع السلطة الاخباري
  • البنك الأهلي المصري
  • MIDB
فن

شيرين عبد الوهاب تتجاهل والد حسام حبيب وتُشيد بأخلاق حماتها: ست عظيمة

شيرين عبد الوهاب وحسين حبيب
شيرين عبد الوهاب وحسين حبيب

كشفت الفنانة شيرين عبد الوهاب، في تسجيل صوتي لها، حقيقة التسريب المنسوب إلى حماها السيد حسين حبيب، والد الفنان حسام حبيب، قائلة في رسالة صوتية لها: «فيه حاجات كتير مفروض إن ماردش عليها».

وتجاهلت شيرين عبد الوهاب، خلال رسالتها الصوتية، التي نشرتها قبل قليل عبر حسابها الشخصي على موقع التغريدات «تويتر»، الإشارة إلى حسين حبيب، بينما أشادت بحماتها، ودورها في نشأة وتربية حسام حبيب، قائلة: «الست حماتي اللي ربت راجل أخلاقه عاملة كده، لازم تكون ست عظيمة».

وأضافت: «حسام إنسان عظيم وأمه ست عظيمة.. وأتمنى منكم تدعو لنا بالذرية الصالحة.. وبقول لكم مفيش أي حاجة من دي خالص.. إنسان نقي ونضيف وربنا بعتهولي».

 

ردي لجمهوري الحبيب و وسائل الاعلام المحترمة. (الجزء الاول) pic.twitter.com/DcfmFWB7H8

— Sherine Abdel-Wahab (@sherine) June 28, 2021

 

كان التسجيل المنشور لحسين حبيب، والد حسام حبيب، تضمن عددا كبيرا من التصريحات التي قال فيها «ابني حسام بيتحكم بجميع حسابات شيرين عبدالوهاب وبيسحب كل ما يشاء من أموالها، وأيضا حسام ووالدته مبيحبوش شيرين عشان هي كمان كانت ترغب في الطلاق منه».

حسين حبيب: ابني يتحكم فى جميع حسابات شيرين

وأضاف: «حسام متزوج منها وبيشتغل معاها مدير أعمالها من المفروض بقى أنه يكون له نسبة من الأرباح مثل نسبة مدير أعمالها القديم ياسر خليل، أنا عارف حسام ابني دماغه سم وهو ذكي جدًا ومش سهل، فأكيد هو في دماغه حاجة ومأمن بنفسه جدا، وشيرين عاملة لحسام توكيل بدليل أنه معاه الفيزا بتاعتها وبيقدر يسحب من حسابها، وعارف الرقم السري، بس هو بيروح يسحب الفلوس اللى هو عايزها بس».

وتابع: «إيمان أم حسام مش بتحب شيرين، إيمان تنكة، وعاملة زي المليونير لما يفلس هي صرفت الفلوس اللي أبوها سابهالها وصرفت فلوس حسام، شيرين عايزة تقولها بتتنكي على إيه؟ ده أنا عزماكي وهتسافري على حسابي والفندق على حسابي».

MIDB البنك الأهلي - فون كاش
شيرين عبد الوهاب حسام حبيب والد حسام حبيب رسالة صوتية تسجيل صوتي فن اخبار الفن

آخر الأخبار

CIB MIDB
CIB MIDB